wtorek, 6 marca 2012

Bukiet z ręczników w retro wiaderku


Wiosna sprawia, że w głowie kiełkują nowe pomysły.Co prawda do wiosny jeszcze trochę, ale ja już czuję i doczekać się nie mogę...   Dlatego postanowiłam odświeżyć i powiększyć nieco asortyment o upominki dla mamy, babci, cioci...  Praktyczne, a jednocześnie oryginalne i eleganckie. Każda gospodyni domowa, na pewno choć raz dostała prezent z kategorii "praktyczny" (ja dostałam i to  nie raz)  Pomyślałam sobie, dlaczego nie ubrać w ciekawą formę czegoś tak zwykłego jak ręcznik kuchenny?  Przyda się, a jednocześnie troszkę oko nacieszy :) Przedstawiony na zdjęciu bukiecik zawiera 3 białe  ręczniki 30/50cm ze 100% bawełny oraz fajne wiaderko, które może posłużyć np.jako osłonka doniczki z ziołami na kuchenny parapet. Do bukietu dołączony jest bilecik na którym można wypisać życzenia lub dedykację. Pomysłów mam wiele, więc tą i wiele innych mam nadzieję, ciekawych propozycji znajdziecie wkrótce na bukietmalucha.pl. oraz na allegro. Tydzień zapowiada się pracowicie. Miedzy innymi duuuże zamówienie do sklepu stacjonarnego (w następnym poście napiszę coś więcej i wstawię fotki)
Zmykam obiadek przygotować i po córcię do przedszkola biegnę, bo dziś zajęcia z baletu które Julcia uwielbia, więc spóźnić się nie można. Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz