czwartek, 29 marca 2012

Wielkanocny zając "krzywowąsy"

Witajcie. Jak już wcześniej wspomniałam - szyć nie umiem, ale bardzo, bardzo chcę :) Maszyny nie posiadam (jeszcze) więc zainspirowana blogiem zielone szycie gdzie znalazłam śliczne króliczko-zajączki chwyciłam igłę i nitkę i stworzyłam tego oto przystojniaka :) Może jest trochę koślawy i ma krzywe wąsy, ale jest mój :))) Zasiadł dumnie w wazonie z wielkanocną dekoracją i będzie od dziś dowodem mojego"szyciowego" talentu hi,hi ;) Wiecie...jest wiosna i robi się zielono więc człowiek jakiś bardziej wesoły jest, więcej chce się robić...ach po prostu jest cudnie. Właśnie a propos "chce się robić" wkrótce zaczynamy remont sypialni. Mam kilka pomysłów na urządzenie, ale nadal szukam inspiracji. Może znacie jakieś fajne miejsca gdzie ciekawe inspiracje można znaleźć? Pozdrawiam wiosennie i dziękuję zaglądającym :)

2 komentarze:

  1. ha zając jest boski :) no czekamy z niecierpliwością na kolejne twory

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych i pełnych miłości świąt życze Tobie i Twoim bliskim :D Ściskam cieplutko:D
    I dziś nei udało mi się wysłać paczuszki :/ , ale mam nadzieję , ze jutro poczta czynna będzie i nadam , a jeśli nei to we wtorek z rańca napewno ... :

    OdpowiedzUsuń