piątek, 30 listopada 2012

Świątecznie...

Atmosfera przedświąteczna udzieliła mi się na dobre. choć do Świąt jeszcze trochę czasu, trzeba już myśleć o świątecznych dekoracjach, ozdobach no i przede wszystkim o prezentach.
W naszej kwiaciarni tez zrobiło się baaardzo świątecznie, wszechobecne wieńce, stroiki i gwiazdy betlejemskie tworzą magiczną atmosferę i  przypominają o zbliżającym się cudownym świątecznym czasie :)
A ja zakupiłam wreszcie profesjonalne materiały do decoupagu i
wczoraj wieczorową porą postanowiłam zapoznać się bliżej z tą techniką i popełniłam takie oto świąteczne zawieszki
Bądźcie wyrozumiałe :) to moje początki 

 
 oraz kwiatowa zakładka do książki


Pozdrawiam przedświątecznie !

4 komentarze:

  1. bardzo fajnie zapoznałaś się z decoupagem

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze stajenką cudowne! :) A aniołki są przesłodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne ozdóbki, a ja piekłam pierniki :)

    OdpowiedzUsuń