niedziela, 26 sierpnia 2012

Recyklingowe twory :)

Witajcie.
Już wiele razy przekonałam się że zasada mojej babci "to co masz wyrzucić schowaj lepiej do szuflady" doskonale się sprawdza :) Coraz bardziej zadziwia mnie to, ile fantastycznych rzeczy można stworzyć ze "śmieci". Co dla jednych jest śmieciem dla innych może być prawdziwym skarbem. 
Dlatego teraz zanim coś wyrzucę dwa razy się zastanawiam i wymyślam co by można z tego stworzyć :)
A oto efekty :)
serduszko z wikliny papierowej, potraktowane później białą emalią.
Moje pierwsze w życiu "dzieło" wykonane tą metodą :)

ale na pewno nie ostatnie, bo zamierzam poszaleć jeszcze z tym materiałem i wypleść wieeelki kosz :)))

A to kolejny słoikowy lampion, tym razem powstał na spotkaniu naszego klubu kobiet kreatywnych :)
no i rureczki z gazet gotowe do wyplatania (oj jeszcze duuuużo muszę ich nakulać :)

A dwa poniższe lampioniki zostały wykonane prze Julcie :)))
 
Więc dziewczyny, jeśli zalegają w waszych szafach sterty starych gazet to do roboty!
 Kulać rurki i wyplatać cuda :)
To na tyle :) Zmykam szykować się na imprezkę imieninową mojej mamy :)
Miłej niedzieli !

1 komentarz:

  1. Twórcze są te nasze spotkania oj twórcze:) też muszę się zająć zwijaniem na większą skalę, bo koszy zawsze u nas niedostatek :D Julka przepiękne zrobiła lampioniki:) Recykling pełną gębą. Buziaki dla Was od Nas

    OdpowiedzUsuń