sobota, 9 czerwca 2012

Zielono mi...

                                                                           Witajcie !
                                                    Za oknem zielono, w głowach zielono :) 
                                                     pachnie wiosną i zbliżającym się latem :)
                               Pewnie dlatego ostatnio królują zielone torty z zielonymi żabkami :)
                                          Wszystkie moje torty i bukiety możecie nabyć TU 
                                                    lub po prostu pisząc do mnie maila. 

                                           MÓJ MINI OGRÓDEK :))))))))))))))))))))))))))))
 A to już mój balkon, który pomalutku staje się moim małym, blokowym ogródkiem :)
 Jeszcze zagości tam lawenda w starej glinianej donicy
 no i może tradycyjna balkonowa pelargonia.
 Co roku mój balkon był monotematyczny- 
przeważnie królowały malinowe surfinie.
W tym roku pomyślałam sobie - Niech zagości kolor  !   
Zaraz weselej !!!    
                                                   I na koniec jeszcze jeden zielony akcent.
                                            Fragment naszej zielonej działeczki i piękna, stara ławka,
                                                  (spadek po poprzednich właścicielach )
                                               która swej urody nabrała dzięki mężulkowi,
                                                       który oszlifował i bejcą potraktował.
                                                POZDRAWIAM CIEPŁO I ZIELONO :)))
                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz