niedziela, 2 września 2012

Aromatyczna herbata i podkładka cz.II

Witajcie ponownie :)
ZuzuMama gratuluję i proszę o adresik do wysyłki drobnej niespodzianki. Rzeczywiście jest to podkładka z rolek po papierze toaletowym :)
 Pomysł nie mój niestety, podsunęła mi go pewna bywalczyni naszego klubu kk :)
Jak tak teraz na nią patrzę to stwierdzam, 
że może także grać rolę np.ozdoby choinkowej :) 
Miała być biała, ale pod wpływem Julki, która postawiła na kolory, chwyciłam czerwoną plakatówkę i taka oto wyszła :)
A poniżej dzieło Julki
wykonanie i fot. - Julka


A skoro jest już podkładka, to przyda się też i filiżanka aromatycznej herbaty i dobra książka...z herbatą w tle. Jedną z wielu książek,które udało mi się przeczytać w czasie wakacji była "Herbaciarnia pod Morwami" autorstwa Sharon Owens.

Daniel i Penny prowadzą od lat uroczą herbaciarnię w Belfaście, która słynie z doskonałych deserów. Atmosfera lokalu i przepyszne ciasta przyciągają okolicznych mieszkańców, którzy nad filiżanką aromatycznej herbaty przeżywają swoje życiowe rozterki.
Jest wśród nich niespełniona artystka,szaleńczo zakochana w pewnym bardzo znanym aktorze, zdradzona żona pałająca żądzą zemsty, oraz pewna bogata, samotna kobieta poszukująca swojej miłości sprzed lat. Jest to opowieść o rozterkach miłosnych i perypetiach życiowych zwykłych i "niezwykłych" ludzi, opowieść napisana z niezwykłym wyczuciem i delikatnością. Nie brak tam również humoru, który nadaje opowieści dynamizmu i sprawia, że całość czyta się naprawdę przyjemnie.
Polecam i życzę miłej niedzieli !

2 komentarze:

  1. świetny pomysł
    czytałam tą ksiązkę i o ile nawet mi się podobała yo nie rozumiem kwestii sernika

    OdpowiedzUsuń